Ten produkt to czujnik ciśnienia w kolektorze Turbo do Forda Ranger ET i Mazdy BT-50 1.9 Cdti 8V-Z19DT. Stanowi on nowy element, który zapewnia precyzyjne działanie silnika poprzez monitorowanie ciśnienia w kolektorze Turbo.
Czujnik MAP przeznaczony jest do bezpośredniej wymiany i posiada kolor czarny. Jego montaż jest odpowiedni dla modeli Ford Ranger ET z lat 2005-2012 oraz Mazdy BT-50 Pick-up CD, UN z lat 2006-2015.
Warto zauważyć, że kompatybilność wymienionych powyżej modeli jest jedynie w celach informacyjnych. Zaleca się porównanie starego czujnika z nowym, aby upewnić się, że produkt ten pasuje do konkretnego samochodu.
Pakiet zawiera jeden sztukę czujnika MAP, gotową do zamontowania w samochodzie. Dzięki temu elementowi zapewniasz sobie pewność działania silnika i minimalizujesz ryzyko awarii.
Zamówienie tego czujnika to sposób na zachowanie sprawności i wydajności silnika swojego Forda Ranger ET lub Mazdy BT-50. Dzięki nowej części będziesz mógł cieszyć się płynną jazdą i bezpieczeństwem na drodze. Nie czekaj, zamów już dziś!
PYTANIA:
1. Do jakich modeli samochodów jest przeznaczony czujnik ciśnienia w kolektorze Turbo?
2. Jakie znaczenie ma czujnik MAP dla działania silnika?
3. Jakie kolory występują w przypadku tego czujnika?
4. Jakie lata produkcji obejmuje montaż tego czujnika?
5. Co zawiera pakiet zakupowy czujnika MAP?
ODPOWIEDZI:
1. Czujnik ciśnienia w kolektorze Turbo jest przeznaczony do Forda Ranger ET i Mazdy BT-50 1.9 Cdti 8V-Z19DT.
2. Czujnik MAP monitoruje ciśnienie w kolektorze Turbo, co zapewnia precyzyjne działanie silnika.
3. Czujnik MAP posiada kolor czarny.
4. Montaż czujnika jest odpowiedni dla modeli Ford Ranger ET z lat 2005-2012 oraz Mazdy BT-50 Pick-up CD, UN z lat 2006-2015.
5. Pakiet zawiera jedną sztukę czujnika MAP, gotową do zamontowania w samochodzie.