Ten produkt to wlotowe kolanko do turbosprężarki stworzone specjalnie dla VW Golf MK7 R, Audi TT V8, A3 S3 z silnikiem EA888 Gen3. Wykonane z aluminium i pomalowane na czarno, jest idealne do zastosowania w tych konkretnych modelach samochodów. Dzięki swojej konstrukcji Plug & Play, montaż jest prosty i szybki.
Kolanko wlotowe ma średnicę wewnętrzną około 65mm, co zapewnia optymalny przepływ powietrza do turbosprężarki. Standardowe zwężenie części to około 53mm, natomiast średnica wewnętrzna wlotu turbosprężarki wynosi około 54mm. Dzięki temu poprawia się wydajność turbosprężarki, co przekłada się na lepsze osiągi pojazdu.
Ten pakiet aktualizacji wlotu Racingline zawiera również ochraniacze na łokcie, które zapewniają dodatkową ochronę i stabilność kolanka w letniej. Kolanko wlotowe zaprojektowano jako prostą aktualizację, która znacznie zwiększa przepływ powietrza do turbosprężarki. Dzięki temu można cieszyć się zwiększoną mocą i lepszą odpowiedzią silnika.
Tłumik turbo OEM, który zawiera się w pakiecie, eliminuje ograniczenia i turbulencje spowodowane przez oryginalną część, poprawiając dźwięk turbo spooling oraz odpowiedź silnika. Dzięki eleganckiej konstrukcji pojedynczego kęsa, eliminuje on ograniczenia i zapewnia swobodny przepływ powietrza do turbosprężarki.
Wszystkie elementy pakietu powinny zostać profesjonalnie zamontowane, a brak instrukcji montażu jest kompensowany przez prostotę montażu. Dzięki temu można cieszyć się zwiększoną wydajnością i lepszym brzmieniem silnika, sprawiając, że jazda staje się jeszcze bardziej ekscytująca.
PYTANIA:
1. Dla jakich konkretnych modeli samochodów przeznaczone jest kolanko wlotowe do turbosprężarki?
2. Jaka jest średnica wewnętrzna kolanka wlotowego oraz turbosprężarki?
3. Jakie korzyści przynosi zastosowanie kolanka wlotowego do turbosprężarki?
4. Co zawiera pakiet aktualizacji wlotu Racingline oprócz kolanka wlotowego?
5. Jakie elementy należy zamontować w profesjonalny sposób, aby cieszyć się zwiększoną wydajnością silnika?
ODPOWIEDZI:
1. Kolanko wlotowe do turbosprężarki jest stworzone specjalnie dla VW Golf MK7 R, Audi TT V8, A3 S3 z silnikiem EA888 Gen3.
2. Średnica wewnętrzna kolanka wlotowego wynosi około 65mm, a średnica wewnętrzna wlotu turbosprężarki to około 54mm.
3. Zastosowanie kolanka wlotowego do turbosprężarki zapewnia optymalny przepływ powietrza, poprawia wydajność turbosprężarki oraz przekłada się na lepsze osiągi pojazdu.
4. Pakiet aktualizacji wlotu Racingline zawiera również ochraniacze na łokcie oraz tłumik turbo OEM, który eliminuje ograniczenia i turbulencje, poprawiając dźwięk turbo spooling oraz odpowiedź silnika.
5. Wszystkie elementy pakietu powinny zostać zamontowane profesjonalnie, a brak instrukcji montażu jest kompensowany przez prostotę montażu. Dzięki temu można cieszyć się zwiększoną wydajnością silnika i lepszym brzmieniem podczas jazdy.