Ten produkt to pompa próżniowa sterująca wspornik montażowy do silników Chevy LWP 265-400, koloru srebrnego. Moc pompy sterującej uchwytu montażowego pasuje do silników małego bloku Chevy LWP 265 283 305 327 350 383 oraz 400.
Główną funkcją tego produktu jest idealne dopasowanie do silników z długą pompą wodną, pasujących do większości jednostek 265 283 305 327 350 383 oraz 400. Wykonany został z wysokiej jakości stopu aluminium 6061 T6, co zapewnia niezawodność, trwałość oraz odporność na rdzę i odkształcenia. Profesjonalna produkcja gwarantuje wysoką dokładność oraz stabilność podczas użytkowania.
Wspornik układu kierowniczego LWP do silnika charakteryzuje się kompaktową konstrukcją oraz łatwością użycia i obsługi, co sprawia, że ma długą żywotność. W zestawie znajduje się 3 sztuki power pompy sterującej uchwytu oraz 15 narzędzi instalacyjnych ułatwiających montaż.
Specyfikacja tego produktu obejmuje wykorzystanie materiału z aluminium 6061-T6 oraz kolor srebrny. Pasuje on do silników, które używają długiej pompy wodnej, nadając się do 265 283 305 327 350 383 oraz 400 silników. Należy jednak pamiętać, że nie pasuje do pomp typu kanister w modelach z 1978 roku i nowszych.
Zaleca się profesjonalną instalację tego produktu, ponieważ nie zawiera on instrukcji montażu. Dzięki wysokiej jakości wykonania oraz perfekcyjnemu dopasowaniu, pompa próżniowa sterująca wspornik montażowy do silników Chevy LWP 265-400 będzie niezawodnym elementem w każdym samochodzie.
PYTANIA:
1. Jakie silniki są kompatybilne z tym produktem?
2. Z jakiego materiału został wykonany wspornik montażowy?
3. Jakie narzędzia znajdują się w zestawie razem z produktem?
4. Jaka jest główna funkcja tej pompy próżniowej?
5. Czy ten produkt pasuje do modeli samochodów z 1978 roku i nowszych?
ODPOWIEDZI:
1. Ten produkt pasuje do silników małego bloku Chevy LWP 265 283 305 327 350 383 oraz 400.
2. Wspornik montażowy został wykonany z wysokiej jakości stopu aluminium 6061 T6.
3. W zestawie znajduje się 3 sztuki power pompy sterującej uchwytu oraz 15 narzędzi instalacyjnych.
4. Główną funkcją tego produktu jest idealne dopasowanie do silników z długą pompą wodną.
5. Niestety, ten produkt nie pasuje do pomp typu kanister w modelach z 1978 roku i nowszych.