Ten produkt to regulowany hamulec dźwignia sprzęgła dedykowany do modeli motocykli Honda CBR650F, CB650F, CB650R, CBR650R z lat 2014-2021. Dźwignia została wykonana z aluminium, natomiast uchwyt z aluminium i gumy. Rozmiar dźwigni to 15,8 cm, a uchwytu 13,2 cm. Produkt cechuje się możliwością regulacji w 6 pozycjach, co pozwala dostosować go do indywidualnych preferencji użytkownika.
Dźwignia jest dostępna w kilku kolorach: czarnym, srebrnym, złotym, niebieskim, czerwonym, szarym, pomarańczowym, zielonym i zielonym. Na dźwigni znajduje się logo CB650, co dodaje jej dodatkowego wyrazu i charakteru. Montaż jest łatwy i nie wymaga żadnych przeróbek, jednak warto upewnić się, że produkt pasuje do konkretnego modelu motocykla, dlatego ważne jest dokładne sprawdzenie zgodności z danym modelem przed zakupem.
Regulowany hamulec dźwignia sprzęgła to nie tylko praktyczny, ale również stylowy dodatek do każdego motocykla. Dzięki możliwości dostosowania ustawień, użytkownik może jeszcze lepiej kontrolować swoje pojazd, co przekłada się na większe bezpieczeństwo jazdy. Produkt ten z pewnością spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających pasjonatów dwóch kółek.
PYTANIA:
1. Do jakich modeli motocykli Honda pasuje ten regulowany hamulec dźwignia sprzęgła?
2. Z jakich materiałów została wykonana dźwignia i uchwyt tego produktu?
3. Jakie są rozmiary dźwigni oraz uchwytu tego hamulca?
4. W jakich kolorach jest dostępna dźwignia sprzęgła?
5. Jakie są główne zalety korzystania z tego produktu?
ODPOWIEDZI:
1. Ten regulowany hamulec dźwignia sprzęgła pasuje do modeli motocykli Honda CBR650F, CB650F, CB650R, CBR650R z lat 2014-2021.
2. Dźwignia wykonana jest z aluminium, natomiast uchwyt z aluminium i gumy.
3. Rozmiar dźwigni to 15,8 cm, a uchwytu 13,2 cm.
4. Dźwignia jest dostępna w kilku kolorach: czarnym, srebrnym, złotym, niebieskim, czerwonym, szarym, pomarańczowym, zielonym i zielonym.
5. Główne zalety tego produktu to możliwość regulacji w 6 pozycjach, łatwy montaż bez konieczności przeróbek, stylowy design z logo CB650 oraz poprawa kontroli nad motocyklem, co przekłada się na większe bezpieczeństwo jazdy.