Ten produkt to regulowany wspornik zaworu hamulca JR3315 – dźwignia odchylenia hamulca, który zapewnia lepszą skuteczność hamowania oraz pozwala precyzyjnie dostroić równowagę hamowania z przodu do tyłu. Zawór dozujący hamulec 1/8NPT Bias regulowany typ dźwigni sterowania pokrętłem śrubowym jest uniwersalny w zastosowaniu i wykonany z wysokiej jakości aluminium.
Specyfikacja tego produktu obejmuje testowanie jakości, większą elastyczność, niższą cenę oraz łatwość instalacji. Zakres regulacji ciśnienia wynosi od 100-1000+ PSI, a maksymalny spadek ciśnienia w przewodzie wynosi 60. Regulowany wspornik zaworu hamulca JR3315 znacząco poprawia ogólną skuteczność hamowania.
Zawór dozujący hamulca jest łatwy w instalacji, jednak zaleca się przed jego montażem opróżnienie płynu hamulcowego. Instrukcja instalacji obejmuje podłączenie portu IN do przewodu ciśnieniowego z cylindra głównego oraz podłączenie linii do portu OUT. Regulacja odchylenia hamulca odbywa się poprzez obracanie pokrętła regulatora.
Ważne jest, aby podczas instalacji upewnić się, że zawór nie ociera się o inne przewody hamulcowe oraz nie styka się z maską. Dzięki regulacji odchylenia hamulca możliwe jest maksymalne obniżenie ciśnienia o 60 lub stopniowe zwiększanie ciśnienia w linii poprzez obracanie know in zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Warto zauważyć, że przy każdym zamówieniu podawany jest numer śledzenia, co zapewnia pewność zakupu. Brak instrukcji instalacji w pakiecie, dlatego zaleca się skorzystanie z usług profesjonalnego montażu. W razie jakichkolwiek pytań czy specjalnych życzeń, warto skontaktować się z producentem.
Regulowany wspornik zaworu hamulca JR3315 to niezawodny produkt, który zapewnia lepszą skuteczność hamowania oraz precyzyjną regulację odchylenia hamulca. Dzięki wysokiej jakości wykonania oraz prostocie instalacji, zawór ten stanowi doskonałe rozwiązanie dla wszystkich miłośników samochodów i bezpiecznej jazdy.
PYTANIA:
1. Jakie są główne zalety regulowanego wspornika zaworu hamulca JR3315?
2. Jaka jest specyfikacja tego produktu?
3. Jak przebiega instalacja zaworu dozującego hamulca?
4. Jak można regulować odchylenie hamulca za pomocą tego produktu?
5. Jakie korzyści zapewnia numer śledzenia podawany przy każdym zamówieniu?
ODPOWIEDZI:
1. Główne zalety regulowanego wspornika zaworu hamulca JR3315 to lepsza skuteczność hamowania oraz precyzyjna regulacja odchylenia hamulca, co pozwala na doskonałe dostrojenie równowagi hamowania z przodu do tyłu.
2. Specyfikacja tego produktu obejmuje testowanie jakości, większą elastyczność, niższą cenę oraz zakres regulacji ciśnienia od 100-1000+ PSI. Zawór jest uniwersalny w zastosowaniu i wykonany z wysokiej jakości aluminium.
3. Instalacja zaworu dozującego hamulca jest łatwa – zaleca się opróżnienie płynu hamulcowego przed montażem. Należy podłączyć port IN do przewodu ciśnieniowego z cylindra głównego oraz port OUT do linii. Regulacja odchylenia odbywa się poprzez obracanie pokrętła regulatora.
4. Regulacja odchylenia hamulca za pomocą tego produktu odbywa się poprzez obracanie pokrętła regulatora. Można maksymalnie obniżyć ciśnienie o 60 lub stopniowo zwiększać ciśnienie w linii.
5. Numer śledzenia podawany przy każdym zamówieniu zapewnia pewność zakupu. Brak instrukcji instalacji w pakiecie, dlatego zaleca się skorzystanie z usług profesjonalnego montażu. W razie pytań czy specjalnych życzeń, warto skontaktować się z producentem.
