Ten produkt to silnik zaburtowy stojana Mercury 16 amp dla 3 i 4 cylindrów o mocy 25, 30, 50 i 60KM, o numerach części 398-878143A5, A05, T3, T5, T03, T05 R398-878143T 3, R398-878143T 5. Jest to akcesorium o standardowych wymiarach, zapakowane w papierowe pudełko. Zastępuje on następujące numery części: 398-878143A 5, 398-878143A05, 398-878143T 3, 398-878143T 5, 398-878143T03, 398-878143T05, R398-878143T 3, R398-878143T 5.
Ten silnik stojana jest przeznaczony do użytku w silnikach rtęci 4-suwowych EFI o mocy od 25 do 60KM z lat 2002-2008, oraz w silnikach Yamaha 4-suwowych EFI o mocy 25 i 30KM z roku 2003-2005. Jest to niezbędny element do poprawnego funkcjonowania silnika zaburtowego, zapewniający odpowiednią pracę układu zapłonowego.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące tego produktu, zachęcamy do kontaktu z nami. Nasz zespół chętnie udzieli wszelkich informacji oraz pomoże w doborze odpowiedniego silnika stojana do Twojego silnika zaburtowego. Dzięki tej części będziesz mógł cieszyć się bezawaryjną i sprawna pracą swojego pojazdu wodnego.
PYTANIA:
1. Jakie są mocowe zakresy silnika stojana Mercury 16 amp?
2. Do jakich silników rtęci oraz Yamaha jest przeznaczony ten silnik stojana?
3. Jakie są numeru części zastępowane przez ten silnik stojana?
4. Jakie są standardowe wymiary oraz sposób pakowania tego akcesorium?
5. W jakich latach został wyprodukowany silnik stojana przeznaczony do silników rtęci oraz Yamaha?
ODPOWIEDZI:
1. Silnik stojana Mercury 16 amp jest przeznaczony dla 3 i 4 cylindrów o mocy 25, 30, 50 i 60KM.
2. Ten silnik stojana jest przeznaczony do użytku w silnikach rtęci 4-suwowych EFI o mocy od 25 do 60KM z lat 2002-2008, oraz w silnikach Yamaha 4-suwowych EFI o mocy 25 i 30KM z roku 2003-2005.
3. Silnik stojana zastępuje numery części: 398-878143A 5, 398-878143A05, 398-878143T 3, 398-878143T 5, 398-878143T03, 398-878143T05, R398-878143T 3, R398-878143T 5.
4. Jest to akcesorium o standardowych wymiarach, zapakowane w papierowe pudełko.
5. Silnik stojana przeznaczony do silników rtęci oraz Yamaha został wyprodukowany w latach 2002-2008 dla silników rtęci oraz w latach 2003-2005 dla silników Yamaha.