Ten produkt to uniwersalna szyba ochronna do motocykla, przeznaczona do 7-calowych okrągłych reflektorów. Szyba wyposażona jest w deflektor wiatru, który chroni motocyklistę przed podmuchami wiatru oraz wyrzucanymi kamieniami i gruzami.
Wykonana z wysokiej jakości materiałów, szyba ochronna składa się z tarczy PC oraz aluminiowego uchwytu o grubości 3 mm, z powierzchnią anodowaną. Jej wymiary to: wysokość 185 mm i szerokość 200 mm, co sprawia, że pasuje do reflektorów o średnicy montażowej od 240 mm do 260 mm. Mocowanie jest kompatybilne z otworami o średnicy 8 mm lub 10 mm.
Oprócz zapewnienia ochrony przed wiatrem i innymi czynnikami atmosferycznymi, szyba także zmniejsza siłę przepływu powietrza, co sprawia, że jazda staje się bardziej komfortowa. Niestety, nie jest dołączona instrukcja montażu, jednak w razie problemów można skontaktować się z producentem.
Szyba ochronna do reflektorów motocykla jest w kolorze czarnym, co pozwala dopasować ją do różnych modeli jednośladów. Przed zamówieniem warto upewnić się, czy produkt jest kompatybilny z danym motocyklem. Dzięki tej szybie motocykliści mogą cieszyć się większym komfortem jazdy oraz dodatkowym bezpieczeństwem na drodze.
PYTANIA:
1. Jakiej średnicy reflektorów motocyklowych jest przeznaczona uniwersalna szyba ochronna?
2. Z jakich materiałów wykonana jest szyba ochronna do motocykla?
3. Jakie są wymiary tej szyby ochronnej?
4. Jakie korzyści wynikają z zastosowania szyby ochronnej do reflektorów motocykla?
5. Jaki kolor ma szyba ochronna do motocykla i dlaczego jest uniwersalna?
ODPOWIEDZI:
1. Szyba ochronna do motocykla przeznaczona jest do 7-calowych okrągłych reflektorów.
2. Szyba składa się z tarczy PC oraz aluminiowego uchwytu o grubości 3 mm, z powierzchnią anodowaną.
3. Szyba ma wysokość 185 mm i szerokość 200 mm, pasuje do reflektorów o średnicy montażowej od 240 mm do 260 mm.
4. Szyba ochronna chroni motocyklistę przed wiatrem, kamieniami i gruzami, redukuje siłę przepływu powietrza, co zwiększa komfort jazdy.
5. Szyba ochronna do reflektorów motocykla jest czarna, co pozwala dopasować ją do różnych modeli jednośladów i zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo na drodze. Jest uniwersalna, aby pasowała do wielu różnych motocykli.