Ten produkt to wlot powietrza F1-Z z turbiną turbo, która efektywnie poprawia moment obrotowy w prędkości podeszwy środkowej samochodu oraz zwiększa przepływ powietrza wlotowego. Dostępny w kolorach niebieskim, czerwonym, czarnym i srebrnym, waży jedynie 160g.
Co więcej, dzięki tej turbosprężarce, benzyna w kabinie spala się pełniej, a przepustnica staje się lżejsza i bardziej elastyczna. Dodatkowo, produkt wspomaga oszczędność paliwa, zwiększając wskaźnik oszczędności paliwa o 5-15%, bez względu na rodzaj pojazdu. Instalacja turbiny jest łatwa i nie wymaga specjalistycznych narzędzi.
Podczas instalacji, należy zainstalować wlot powietrza F1-Z w przewód wlotowy pomiędzy mieszkiem oryginalnego samochodu a przepustnicą. Warto pamiętać, że średnica przewodu wlotowego oryginalnego samochodu oraz grubość gumowego kołnierza powinny być odpowiednio dobrane do średnicy rury F1-Z. Jeśli wewnętrzna średnica rury ssącej jest większa niż 64 mm, produkt może być bezpośrednio włożony. W przypadku mniejszych średnic, konieczna będzie wymiana rury.
Podsumowując, wlot powietrza F1-Z z turbiną turbo to nie tylko efektywny sposób na poprawę osiągów samochodu, ale również sposób na oszczędność paliwa. Dzięki temu produktowi użytkownicy mogą cieszyć się zwiększoną mocą oraz niskim zużyciem benzyny.
PYTANIA:
1. Jakie są zalety wlotu powietrza F1-Z z turbiną turbo?
2. W jakich kolorach dostępny jest ten produkt?
3. Jakie korzyści przynosi instalacja turbiny do spalania benzyny w kabinie?
4. Jaki jest waż całościowy produktu?
5. Jakie są wymogi dotyczące instalacji wlotu powietrza F1-Z?
ODPOWIEDZI:
1. Wlot powietrza F1-Z z turbiną turbo poprawia moment obrotowy w prędkości podeszwy środkowej samochodu i zwiększa przepływ powietrza wlotowego.
2. Produkt dostępny jest w kolorach niebieskim, czerwonym, czarnym i srebrnym.
3. Dzięki turbosprężarce, benzyna w kabinie spala się pełniej, a przepustnica staje się lżejsza i bardziej elastyczna, co przyczynia się do oszczędności paliwa.
4. Waga wlotu powietrza F1-Z z turbiną turbo wynosi jedynie 160g.
5. Podczas instalacji należy zainstalować wlot powietrza pomiędzy mieszkiem oryginalnego samochodu a przepustnicą, pamiętając o odpowiednio dobranej średnicy przewodu wlotowego i grubości gumowego kołnierza. W przypadku większych średnic, produkt może być bezpośrednio włożony, natomiast dla mniejszych konieczna będzie wymiana rury.