Ten produkt to zacisk do węża AN Evil Energy HEX Finisher - czerwony aluminiowy, przeznaczony do złącz węży oleju paliwa. Złącza zaciskowe zostały wykonane z anodyzowanego aluminium, co nadaje im profesjonalny wygląd. Mogą być używane na przewodach oplatanych gumą lub stali nierdzewnej, jednak nie powinny być stosowane na liniach hamulcowych, klimatyzacjach, wspomaganiu układu kierowniczego ani innych linach wysokiego ciśnienia.
Produkt jest nowy i najwyższej jakości, uniwersalny w zastosowaniu. Dostępny jest w różnych rozmiarach, aby pasował do różnych średnic węży (AN4, AN6, AN8, AN10, AN12). Wykonany jest z wysokiej jakości stopów aluminium i występuje w kolorze czerwonym.
Zacisk do węża AN Evil Energy HEX Finisher zapewnia nie tylko solidne połączenie węży, ale też dodaje stylowego wykończenia. W opakowaniu znajduje się 1 sztuka zacisku do węża. Dzięki temu produktowi można profesjonalnie zabezpieczyć i estetycznie wykończyć złącza węży oleju paliwa. Jego solidna konstrukcja oraz atrakcyjny wygląd sprawiają, że jest to doskonały dodatek dla każdego entuzjasty motoryzacji.
PYTANIA:
1. Jakie są główne cechy zacisku do węża AN Evil Energy HEX Finisher?
2. Do jakich złącz przeznaczony jest ten produkt?
3. Z jakich materiałów wykonany jest zacisk do węża AN Evil Energy HEX Finisher?
4. W ilu rozmiarach jest dostępny ten zacisk do węża?
5. Jakie zalecenia dotyczą stosowania zacisku do węża AN Evil Energy HEX Finisher?
ODPOWIEDZI:
1. Główne cechy zacisku do węża AN Evil Energy HEX Finisher to profesjonalny wygląd, solidne połączenie węży, wykonanie z anodyzowanego aluminium oraz uniwersalne zastosowanie.
2. Zacisk do węża AN Evil Energy HEX Finisher przeznaczony jest do złącz węży oleju paliwa.
3. Zaciski zaciskowe zostały wykonane z anodyzowanego aluminium, nadając im profesjonalny wygląd.
4. Zacisk do węża AN Evil Energy HEX Finisher jest dostępny w różnych rozmiarach, pasujących do różnych średnic węży (AN4, AN6, AN8, AN10, AN12).
5. Zaleca się używanie zacisku do węża AN Evil Energy HEX Finisher na przewodach oplatanych gumą lub stali nierdzewną, nie powinno się go natomiast stosować na liniach hamulcowych, klimatyzacjach, wspomaganiu układu kierowniczego ani innych linach wysokiego ciśnienia.