Ten produkt to zestaw do pomiaru ciśnienia w pompie próżniowej, znany również jako mierniki ciśnienia TU-1. Jest to profesjonalne narzędzie, które może być używane zarówno w celach komercyjnych, jak i okazjonalnych.
Zestaw ten umożliwia testowanie zarówno mechanicznych, jak i elektrycznych pomp paliwowych, co pozwala na sprawdzenie zużytych lub wadliwych części w pompie paliwowej i układzie próżniowym. Dzięki temu możliwe jest zdiagnozowanie niewłaściwego czasu, spalonych lub zablokowanych zaworów, nieszczelnych kolektorów, nieprawidłowej mieszanki paliwa, dławików oraz wielu innych usterek.
Mierniki ciśnienia TU-1 nadają się do stosowania w większości pojazdów i mogą być wykorzystane do diagnozowania różnych problemów, takich jak: iskrzenie w zapłonie, słaba kompresja silnika, słaba/bogata mieszanka, zapłon nad zaawansowanym/opóźnionym, wycieki powietrza gaźnika, nieprawidłowy rozrząd, słabe zużycie paliwa, równoważenie gaźników, wskaźnik turbodoładowania oraz testowanie pompy paliwa.
Zestaw ten posiada duży miernik średnicy 3 1⁄2 cala z kolorowymi, łatwymi do czytania skalami. Ciśnienie testowe wynosi do 10 PSI, a próżnia testowa do 28 HG. W skład zestawu wchodzi również bardzo wytrzymały wąż gumowy oraz adaptery kolektora o średnicy 14 mm i 17 mm. Dodatkowo, mosiężne szybkozłączki zapewniają kompatybilność z większością nowoczesnych samochodów.
Dzięki temu kompleksowemu zestawowi do pomiaru ciśnienia w pompie próżniowej, użytkownicy będą mieli możliwość szybkiego i dokładnego zdiagnozowania różnych usterek w układzie paliwowym swojego pojazdu, co przyczyni się do poprawy jego wydajności i bezpieczeństwa.
PYTANIA:
1. Do czego służy miernik ciśnienia TU-1?
2. Jakie problemy w układzie paliwowym można zdiagnozować za pomocą tego zestawu?
3. Jakie parametry ciśnienia i próżni można zmierzyć za pomocą tego zestawu?
4. W jakich pojazdach można stosować miernik ciśnienia TU-1?
5. Jakie elementy znajdują się w kompletnym zestawie do pomiaru ciśnienia w pompie próżniowej?
ODPOWIEDZI:
1. Miernik ciśnienia TU-1 służy do pomiaru ciśnienia w pompie próżniowej oraz do testowania mechanicznych i elektrycznych pomp paliwowych.
2. Za pomocą tego zestawu można zdiagnozować problemy takie jak iskrzenie w zapłonie, słaba kompresja silnika, wycieki powietrza gaźnika, nieprawidłowy rozrząd oraz wiele innych usterek.
3. Za pomocą miernika ciśnienia TU-1 można zmierzyć ciśnienie do 10 PSI oraz próżnię do 28 HG.
4. Miernik ciśnienia TU-1 nadaje się do stosowania w większości pojazdów.
5. W kompletnym zestawie do pomiaru ciśnienia w pompie próżniowej znajduje się duży miernik średnicy 3 1⁄2 cala z kolorowymi skalami, wytrzymały wąż gumowy, adaptery kolektora o średnicach 14 mm i 17 mm oraz mosiężne szybkozłączki.